Regulamin

Postanowienia ogólne

  1. Sklep internetowy REGEN-GEL.pl [dalej ?Sklep?] prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem Internetu, na podstawie niniejszego Regulaminu [dalej ?Regulamin?].
  2. Właścicielem Sklepu jest REGEN MEDICINE – Błażej Dolniak, ul. Duńska 9, 54-427 Wrocław, Polska, PL, NIP: 989-140-96-54, telefon +48 518 184 828,
    adres email: biuro@vetstemcell.pl.
  3. Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z Klientem.
  4. Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży jest akceptacja Regulaminu przez Klienta.
  5. Ceny podane w Sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
  6. Towary dostępne w Sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych.


Zamówienia

  1. Zamówienia można składać w następujący sposób:
    1. poprzez formularz dostępny na stronie internetowej Sklepu,
    2. emailem na adres dostępny na stronie internetowej Sklepu w zakładce Kontakt,
    3. telefonicznie na numer dostępny na stronie internetowej Sklepu w zakładce Kontakt.
  2. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie przez Klienta danych pozwalających na weryfikację Klienta i odbiorcy towaru. Sklep potwierdza przyjęcie zamówienia e-mailem lub telefonicznie i wysyła towar po dokonaniu przez Klienta przedpłaty na podane wcześniej przez Sklep konto bankowe. Sklep ma prawo odmówić przyjęcia zamówienia w przypadku, gdy zamówienie budzi uzasadnione wątpliwości co do prawdziwości i rzetelności podanych danych bądź sposobu zapłaty.
  3. Dla stron wiążące są informacje zawarte na stronie internetowej Sklepu przy kupowanym towarze w momencie złożenia zamówienia, w szczególności: cena, charakterystyka towaru, termin oraz sposób dostawy.
  4. Informacje znajdujące się na stronie internetowej Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie składa ofertę zakupu określonego towaru. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi z chwilą potwierdzenia Zamówienia przez Klienta poprzez kliknięcie w link potwierdzający w mailu przysłanym Klientowi przez Sklep.


Płatności

  1. Klient ma do wyboru następujące formy płatności:
    1. gotówka ? odbiór zamówionego towaru w siedzibie firmy REGEN MEDICINE, wówczas Sklep rezerwuje towar dla Klienta,
    2. płatność elektroniczna – najbardziej wygodny i bezpieczny sposób dokonania wpłaty za pośrednictwem Internetu. W naszym sklepie rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem (przelew bankowy) są prowadzane za pośrednictwem Systemu Płatności Internetowych ? Przelewy24. Cały proces odbywa się szybko i bezpiecznie.
  2. Ceny przesyłek określone są w cenniku dostawy.
  3. Warunkiem wydania towaru jest zapłata za towar i przesyłkę.


Wysyłka towaru

  1. Zamówiony towar Sklep wysyła za pośrednictwem firm wysyłkowych (np. Kurier DPDlub InPost) bądź udostępnia się do odbioru przez Klienta w Sklepie.
  2. Termin wysyłki liczony jest od daty zaksięgowania należności na rachunku bankowym Sklepu.


Reklamacje

  1. Podstawą przyjęcia reklamacji jest przedstawienie przez Klienta dowodu zakupu towaru (paragon fiskalny lub faktura VAT).
  2. W przypadku niezgodności towaru z umową Klient powinien odesłać do Sklepu reklamowany towar wraz z opisem niezgodności. Adres, na który należy dokonać zwrot reklamowanych produktów to: REGEN MEDICINE, ul. Duńska 9, 54-427 Wrocław, PL.
  3. Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni roboczych od momentu zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności. W przypadku, gdy weryfikacja niezgodności wymaga zasięgnięcia opinii biegłego, bądź przedstawiciela producenta towaru, termin do ustosunkowania się Sklepu ulega przedłużeniu o czas uzyskania przez Sklep takiej opinii.
  4. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep.
  5. Indywidualne ustawienia komputera i monitora Klienta powodujące błędne, lub zniekształcone wyświetlanie informacji o towarach (np. kolorów), nie mogą być podstawą reklamacji.


Prawo do odstąpienia od umowy

  1. Na podstawie Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 2 marca 2000 r. Klient ma prawo odstąpienia od umowy.
  2. Prawo odstąpienia od umowy jest skuteczne jeżeli Klient złoży Sklepowi, w terminie 14 dni od odbioru towaru, oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
  3. Klient zwraca towar do Sklepu w terminie 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrócony towar powinien być w stanie nienaruszonym, w tym powinien być kompletny, w fabrycznym opakowaniu, nie może nosić śladów eksploatacji. Koszty zwrotu przesyłki ponosi Klient.
  4. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania przesyłki, Sklep sprawdzi stan przekazanego produktu.
  5. W terminie 14 dni od sprawdzenia towaru Sklep zwraca Klientowi zapłaconą kwotę. Klient powinien wskazać numer rachunku bankowego, na jaki ma zostać przelana zwracana kwota. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę. Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku „O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny” (Dz. U. Nr 22, poz. 271 z 2000 r. z póz. zm.) sprzedający zobowiązany jest zwrócić całość kosztów poniesionych przez kupującego w związku z zamówieniem (kwota równa sumie ceny towaru i kosztów wysyłki do klienta – koszty przesyłki zwrotnej ponosi kupujący).
  6. W przypadku naruszenia przez Klienta warunków określonych w ust 2 i 3 powyżej oświadczenie o odstąpieniu od umowy jest bezskuteczne, towar nie podlega zwrotowi, a Sklep nie zwraca Klientowi zapłaconej kwoty.
  7. Prawo odstąpienia nie przysługuje Klientowi w przypadkach określonych w art. 10 ust. 3 ustawy określonej w ust. 1 powyżej, tj. w zakresie:
    1. świadczenia usług rozpoczętych, za zgodą Klienta, przed upływem terminu odstąpienia od  umowy (dotyczy przypadków świadczenia usług, a nie sprzedaży towarów),
    2. nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez Klienta ich oryginalnego opakowania,
    3. umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym,
    4. świadczeń o właściwościach określonych przez Klienta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą,
    5. świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu,
    6. dostarczania prasy,
    7. usług w zakresie gier hazardowych.


Ochrona prywatności

  1. Składając zamówienie Klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych w celu realizacji zamówienia.
  2. Klient może również wyrazić odrębną zgodę na otrzymywanie od Sklepu materiałów marketingowych, w tym biuletynu handlowego.
  3. Klient ma prawo wglądu do swoich danych i ich korekty, a także do żądania usunięcia.


Własność intelektualna

Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek materiałów publikowanych na stronie internetowej Sklepu (w tym zdjęć i opisów towarów) bez pisemnej zgody Sklepu.

Wejście w życie i zmiany Regulaminu

  1. Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej Sklepu.
  2. Sklep zastrzega sobie możliwość zmian w Regulaminie, które wchodzą w życie z dniem ich publikacji na stronie internetowej Sklepu. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w dacie złożenia Zamówienia przez Klienta.
Updating…
  • Brak produktów w koszyku.